Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 11:40:02 +0200

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/00263 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Kehtna alevik, 15 Tallinn-Rapla-Türi 
tee // 15 Tallinn-Rapla-Türi tee L8 // Kehtna bensiinijaam // Kehtna park // 
Kehtna-Nadalama kergtee L1 // L2 // Lipu // Pargi tn 11 // Tiigi tn 7 // 
Tiigi tänav L2 // Käbiküla, 20149 Kehtna-Põlma tee (Kehtna-Räägu kergtee. 
Lõik 1) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kehtna-Räägu kergtee. Lõik 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27239775>  (menetlus nr: 
469117), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister